Årets ISPO-messe åpnet 3. februar og 80.000 besøkende fant veien hit i løpet av de fire dagene messen varte.

Årets ISPO-messe åpnet 3. februar og 80.000 besøkende fant veien hit i løpet av de fire dagene messen varte.

Rekordmange utstillere på ISPO

Aldri før har så mange utstillere rigget seg opp på verdens største sportsutstyrsmesse, ISPO i München. 2943 utstillere fra 56 forskjellige land var samlet i 18 ulike haller, fra 3. til 6. februar.

Til tross for at været gjorde det vanskelig for mange å komme seg til messen, fant rundt 80.000 besøkende veien til messen i løpet av disse dagene.
334 flere utstillere enn i fjor, og omtrent halvparten av nykommerne tilhørte outdoor- og vintersport segmentet, områdene der de fleste norske merkevarene er representert.
I år var det stander i 18 haller, et område på over 200.000 kvadratmeter. Blant utstillerne var hele 30 ulike norske merkevarer representert med egen stand. Disse kunne fortelle om godt besøk og positiv oppmerksomhet alle fire dagene.
Tilbake
 

Skogstad satser ytterligere i Lom

 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy
 
AI-forordningen og unntak for høyrisikosystemer