SIGNERT KONTRAKT: Pumas norske sjef, Bjørn Gulden, har signert en sponsoravtale med Norges Friidrettsforbund. FOTO: PUMA

SIGNERT KONTRAKT: Pumas norske sjef, Bjørn Gulden, har signert en sponsoravtale med Norges Friidrettsforbund. FOTO: PUMA

Puma blir sponsor for Friidrettsforbundet

I en pressemelding fra Norges Friidrettsforbund (NFF) går det fram at Puma blir forbundets nye sponsor og kles- og utstyrsleverandør.

– Det å bli samarbeidspartner med norsk friidrett er spennende, både for meg personlig og for Puma, sier Pumas norske toppsjef Bjørn Gulden. Han er tidligere fotballproff.
– Den nye generasjonen utøvere i norsk friidrett passer godt inn i vårt konsept og matcher vårt slagord «Forever Faster», sier han videre.

Tradisjonsrik
– Vi er svært glade for å ha Puma med på laget. De er en tradisjonsrik og sterk merkevare som er i fin fremgang, sier generalsekretær Kjetil Hildeskor i Norges Friidrettsforbund.
– I tillegg til at vi er fornøyd med avtalen er det spesielt hyggelig for oss i norsk friidrett å samarbeide med en internasjonal aktør som har en norsk toppsjef, fortsetter han.

Norsk friidrett i framgang
Norsk friidrett har fått en solid oppsving etter Karsten Warholms inntok på den internasjonale scenen med VM-gull på 400 meter hekk.
Puma er også utstyrsleverandør og personlig sponsor for sprintlegenden Usain Bolt.
Fram til nå har det vært Craft som har vært sponsor og utstyrsleverandør.

Tilbake
 

Skogstad satser ytterligere i Lom

 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy
 
AI-forordningen og unntak for høyrisikosystemer