– Jeg gleder meg veldig til å lansere flere nyeprodukter under «Northug». Målet mitt er selvfølgeligå lage noe som er bedre enn det andresom er på markedet. Både jeg og teamet harhøye ambisjoner, sier Petter Northug.RINGREV I BRANSJENSatsingen ledes av Jon Inge Gullikstad. Gullikstadhar jobbet i sportsbransjen siden tidlig på
Satsingen ledes av Jon Inge Gullikstad. Gullikstadhar jobbet i sportsbransjen siden tidlig på 90-tallet. Han startet med å bygge opp Ulvangsokkene og har siden bygget merkevarer somblant annet Johaug og sist Kygos elektronikkoglivsstilsmerke.– Jeg er stolt og ydmyk over denne oppgaven.Petter er utrolig detaljfokusert og kan veldigmye om funksjon og produkter. Sammen skalvi sørge for godt gjennomslag og trafikk inn tilbutikkene. Det finnes nok varer og merker derute. Men, vi skal likevel tilføre noe nytt bådepå merkevare, produkt og konsept siden meden sterk merkevare, sier Gullikstad.
Gullikstad har ingen betenkeligheter med åsatse på merkevaren Northug.– Petter Northug er en unik person i norsk