VELLYKKET: Sport Direkt har igjen hatt messe for sine 25 klubb-butikker i Stadion-kjeden. Den var vellykket. FOTO: SPORT DIREKT

VELLYKKET: Sport Direkt har igjen hatt messe for sine 25 klubb-butikker i Stadion-kjeden. Den var vellykket. FOTO: SPORT DIREKT

Ny vellykket Sport Direkt-messe

11. og 12. juni gjennomførte Sport Direkt sin årlige klubbmesse. Sport Direkt er Stadions klubbkonsept, der 25 av kjedens forhandlere er med, de 25 som har klubb og fotball som spesielt satsingsområde.

- Samtlige 25 butikker er klart ledende i sitt lokale marked på klubb og målet er og stadig utvikle seg og bli bedre og bedre på klubb. Butikkene skal være klubbenes naturlige valg, sier kategorisjef i Sport Direkt, Gjermund Holt.

FOREDRAG: Dagfinn Enerly holdt foredrag på Sport Direkt-messen. Til venstre Dag Solheim. FOTO: SPORT DIREKT

Dagfinn Enerly
På messen var de aller fleste av butikkene tilstede en eller begge dagene. Første dag er en lukket fagdag for butikkene. Temaene går på hvordan jobbe best mulig med klubbene og dens medlemmer, hvordan får mest mulig fornøyde kunder. Butikkene er i særdeles liten grad konkurrenter og deler derfor sine historier med de andre butikkene. Dagen ble avrundet med et interessant foredrag med Dagfinn Enerly, intervjuet av Dag Solheim.


Jobbet godt
Andre dag på messen er tradisjonell innkjøpsdag med alle våre viktigste leverandører tilstede.
- Det ble jobbet godt, både på lagerført sortiment og på leverandørenes stander. Butikker og leverandører var alle veldig godt fornøyd med messen, sier Holt.

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy