Vinneren av Scandinavian outdoor award gikk til Nordisk for teltet, The Midtgard Consept.

Vinneren av Scandinavian outdoor award gikk til Nordisk for teltet, The Midtgard Consept.

Nordisk Outdoor vant med nytt konsept

Den danske produsenten mottok «overall award» for sitt telt-konsept i Scandinavian Outdoor Groups årlige konkurranse under OutDoor by ISPO 2019.

Danske Nordisk har utviklet et katedrallignende familietelt som kan settes opp på få minutter. Teltet har ingen midtstolpe noe som gir større variasjonsmuligheter. kan dessuten bygges ut ved å montere flere sammen, noe som gir enda større fleksibilitet. Prisen fikk de for sin innovative konstruksjon og spennende design.

Norsk produsent på pallen

Det var vinnere i flere kategorier; Norske Aclima vant innen bekledning med sin nye LightWool sports t-skjorte: 

Aclima

Polygiene vant holdbarhetsprisen,

Polygiene med Odor CrunchHilleberg vant innen hardvare;

 

Hilleberg med Anaris

Ecco for sko. 

Ecco med Biom C Trail


Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy