SAMARBEID: Mizuno blir hovedsamarbeidspartner for Midnight Sun Marathon. ILLUSTRASJONSFOTO

SAMARBEID: Mizuno blir hovedsamarbeidspartner for Midnight Sun Marathon. ILLUSTRASJONSFOTO

Mizuno + Midnight Sun Marathon = sant

Mizuno inngår samarbeid med Midnight Sun Marathon.

-Det Midnight Sun Marathon (MSM) organisasjonen har fått til er helt unikt i norsk og internasjonal sammenheng, sier salgs og markedssjef i Mizuno, Rolf Paulsen, og legger til:

- Glede for oss
- Det er en stor glede for oss å kunne innlede et samarbeid med MSM, noe som passer godt inn i vår merkevareprofil med fokus på kvalitet, kontinuitet og gode produkter.
- Alle deltakere som deltar i årets MSM vil ha anledning til å få gjort en fotanalyse via vår Precision Fit teknologi, og gjennom denne analysen få gode råd i forhold til skovalg tilpasset den individuelles fot» sier Paulsen.
- Det er en stor glede for oss å kunne formidle at vi har inngått samarbeid med Mizuno som løpesko sponsor av MSM for 2017, sier Nils I Hætta, daglig Leder i MSM.

29. gang

Midnight Sun Marathon er inne i sitt 28. år og helt siden 1990 har en dyktig stab jobbet med å videreutvikle arrangementet. MSM er verdens nordligste AIMS-sertifiserte maratonløp og er det løpet i Norge som har deltakere fra flest nasjoner, i år er det forventet at over 6000 deltagere på de ulike distansene (Mini Marathon 4,2 km, 10 km, Halv Marathon og Marathon).

Så da er det bare å snøre på seg skoene å gjøre seg klar for den 29. utgaven av Midnight Sun Marathon 17. juni.

 

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy