GLADE VINNERE: Meridastore.no ble kåret til årets nykommer innnen netthandel F.v.: Stian Steen-Olsen, Jonatan Havnevik Giske, Stine Eikum, Joakim Solem i Stians Sport.

GLADE VINNERE: Meridastore.no ble kåret til årets nykommer innnen netthandel F.v.: Stian Steen-Olsen, Jonatan Havnevik Giske, Stine Eikum, Joakim Solem i Stians Sport.

Meridastore årets nykommer innen e-handel

Stians Sport ble torsdag kåret til årets nykommer med sin Meridastore.no under Brings LOAD-konferanse. - Jeg er superstolt av et fantastisk bra team av medarbeidere i Stians Sport AS som står på i alle avdelinger, sier daglig leder Stian Steen-Olsen i Stians Sport.

Kåringene av årets nettbutikker deles ut av Bring under den årlige LOAD-konferansen, og prisene som deles ut anses som de gjevete prisene innen norsk netthandel.
Meridastore ble kåret til årets beste nykommer i norsk netthandel, og vant i konkurranse med 1000-vis av andre nettbutikker - i finalen sammen med Marked og Extraleker.

- Tar modige valg
- Juryen mener vi tar modige valg, har gründermentalitet, viser sto stå-på-vilje og lykkes med vårt banebrytende konsept sammen med Merida sykkelbutikker over hele landet. Hvilken ære og tilbakemelding å få etter at vi har vært i drift med Meridastore i bare to år både i Norge og Sverige. Jeg er superstolt av et fantastisk bra team av medarbeidere i Stians Sport AS som står på i alle avdelinger. Det er skikkelig gøy at vi lykkes med Meridastore-konseptet der vi med hjelp av Trollweb - Magento digitaliserer både oss selv og sykkelbutikkene (Merida webpartnere) som er med i «bruddet» og gjør det mulig å levere sykler & sykkelutstyr trygt - enkelt og imponerende over hele Landet, sier Stian Steen-Olsen, daglig leder i Stians Sport.

Utfordrer bransjen
Ifølge juryen fikk Merida.no for sin satsing og store potensial innen netthandel.
«Vinneren av årets pris utfordrer etablerte strukturer i sin bransje, og juryen mener de gjør noe unikt, har sin egen identitet, i tillegg til en sterk lidenskap for sitt fag og produkt», heter det i uttalelse fra juryen.

I tillegg til Årets nykommer, ble det det delt ut to andre priser på LOAD-konferansen. Den gjeveste prisen – Årets nettbutikk – ble tildelt Kolonial.no i konkurranse med 1400 andre norske nettbutikker.
For tredje år på rad delte juryen også ut prisen Årets veiviser. Denne gikk til Brødboksen.no - en aktør som har satset hardt på en nisje og tatt noen modige valg.


Tilbake
 

Skogstad satser ytterligere i Lom

 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy
 
AI-forordningen og unntak for høyrisikosystemer