LIKT UTTRYKK: Den nye G-Sport-butikken har fått et interiør og uttrykk som er likt de andre G-Sport-butikkene her i landet. FOTO: G-SPORT

LIKT UTTRYKK: Den nye G-Sport-butikken har fått et interiør og uttrykk som er likt de andre G-Sport-butikkene her i landet. FOTO: G-SPORT

Konkurransen om sportskundene hardner til i Trondheim

Da G-Sport Lefstad åpnet ny butikk torsdag 11. august, ble dette nok et sted i landet der sportsgigantene Gresvig og XXL befinner seg med attraktive sportstilbud til lave priser i samme by. Dette resulterer i et bedre og rimeligere sportstilbud til trønderne.

ANSIKTSLØFT: Den nye butikken G-Sport Lefstad i Trondheim har fått et skikkelig ansiktsløft. FOTO: G-SPORT
ANSIKTSLØFT: Den nye butikken G-Sport Lefstad i Trondheim har fått et skikkelig ansiktsløft. FOTO: G-SPORT

11.august åpnet den nye G-Sport-butikken i helt ny drakt fordelt på 3 etasjer. I disse lokalene har det vært sportsbutikk siden 1892, så det er mye god sportshistorie i veggene.


Idrettstradisjon

– ­Å ha et godt sportstilbud i Trondheim er viktig for oss, fordi kundene som handler her er tydelig opptatt av sport og fritid. Derfor fortjener de også en helt ny og fresh butikk, med et desto bedre vareutvalg, sier Kyrre Ufert Lømo, marketingdirektør for G-Sport og G-MAX, og legger til:
 – I tillegg har Trondheims-området stolte tradisjoner innenfor idrett, så vi ser frem til å møte mange likesinnede som elsker sport og ulike fritidsaktiviteter.

G-Sport åpnet 07:00 med lange køer utenfor.
- Køen gikk fra G-Sport Lefstad og ut forbi 7Eleven og inn i veikrysset, og hadde allerede kl.10:00 over en halv million i omsetning, forteller en tydelig fornøyd Lømo.

- Alle i og utenfor Trondheim skal få mest mulig sport for pengene. I det legger vi bredt utvalg og høy kvalitet på produktene vi tilbyr, et meget godt servicenivå blant våre ansatte og ikke minst riktig pris, uttaler Lømo,

 

Stort potensial

Robert Popchristov er butikksjef for G-Sport Lefstad. Han har store forventninger til den nye butikken, og kaller potensialet på Lefstad for «veldig stort».

– Lokalet er fantastisk med hele 3 etasjer med sport, og butikken ser utrolig bra ut. Det har vært en veldig spennende prosess, og jeg gleder meg til tiden fremover, sier han.

Popchristov mener kundene kan forvente seg god service, et bredt og stort utvalg av merkevarer til lave priser.

- Vi skal gi kundene god hjelp til å finne utstyret som passer akkurat dem avslutter butikksjefen.

Tilbake
 

Aclima kåret som beste merkevarebygger under Årets Industrikonferanse.

 
Alfa puster nytt liv i brukte sko
 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering