TAR SATS: Kari Traa inngår et samarbeid med SATS/Elixia. Kommersiell direktør Erik Hegbom (t.v.) og salgssjef Anders Beite for merkevaren er fornøyde. FOTO: MORTEN DAHL

TAR SATS: Kari Traa inngår et samarbeid med SATS/Elixia. Kommersiell direktør Erik Hegbom (t.v.) og salgssjef Anders Beite for merkevaren er fornøyde. FOTO: MORTEN DAHL

Kari Traa + SATS/Elixia = sant

Kari Traa satser nytt og inngår et samarbeid med Norges største treningssenterkjede SATS/Elixia. Kari Traa skal levere bekledning til alle ansatte og i tillegg selge Kari Traa-produkter i sentrenes utsalg.

- Vi gjør dette for å styrke vår posisjon på trening i det skandinaviske markedet. Ved å inngå en slik avtale får vi svært stor synlighet og mulighet til å selge flere Kari Traa-produkter til kvinner som besøker og bruker treningssentrene til SATS/Elixia, sier kommersiell direktør for Kari Traa hos Active Brands, Erik Hegbom. Med denne avtalen vil man tone og flagge Kari Traa ytterligere som et treningsmerke for kvinner.


For hele Norden

Ifølge salgssjef Anders Beite har treningssenterkjeden 400.000 medlemmer og 21 millioner mennesker går inn og ut av dørene ved et av kjedens sentre i løpet av ett år. Avtalen gjelder imidlertid ikke bare for Norge, men også ved kjedens sentre i Sverige og Finland. Avtalen varer i første omgang ett år med en opsjon for forlengelse i ytterligere to år. Avtalen trer i kraft våren 2017.

Hegbom og Beite forteller at det fram til nå har vært undertøy som har drevet Kari Traa som merkevare, men at trening den siste tiden også har vært et satsingsområde.

 

Les mer i nyeste utgave av SPORT nr 6 – som er ute i disse dager.

 

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy