FORNØYDE: Therese Johaug rakk ikke klippe snora, men var sammen med Anton Sport-sjef Morten Borgersen strålende fornøyd med åpningen likevel. FOTO: MORTEN DAHL

FORNØYDE: Therese Johaug rakk ikke klippe snora, men var sammen med Anton Sport-sjef Morten Borgersen strålende fornøyd med åpningen likevel. FOTO: MORTEN DAHL

Kaotisk da Anton reåpnet på CC Vest

Therese Johaug skulle klippe snora, men det fikk hun aldri gjort. Kundene stormet inn i butikken før hun fikk foretatt den offisielle åpningen av den «nye» Anton Sport butikken på CC Vest i Oslo.

Dette er den sjette Anton Sport-butikken som er blitt gjenstand for fullstendig oppfreshing. Alle de seks butikkene framstår nå i samme drakt, og flere kommer til etter hvert. Anton-sjef Morten Borgersen kan dessuten fortelle at flere Sport 1-butikker også vil bruke samme innredning når nye butikker åpnes.
KAOS: Mange kunder hadde møtt fram til reåpningen av Anton Sport-butikken på CC Vest. FOTO: MORTEN DAHL

 
Krabbet under gitteret
Therese Johaug var invitert til å stå for den offisielle reåpningen med klipping av snor. Hun kom aldri så langt. Hun ble rent ned av sultne kunder som hadde stått utenfor butikk-gitteret i lang tid før butikken åpnet. Kundene krabbet under gitteret og løp inn i butikken for å skaffe seg de beste produktene som var på tilbud i forbindelse med reåpningen.
Anton Sport-butikken på CC Vest omsetter for om lag 52 millioner kroner netto, og har 400 kvadratmeter salgsflate. 23 ansatte har jobb i butikken i en eller annen form.

KØ: Det var kø utenfor butikken. FOTO: MORTEN DAHL

 

-Det er gøy å se at vi klarer å skape så mye entusiasme rundt en reåpning. Jeg er veldig stolt av butikkene vi har åpnet, og flere kommer til, sier Borgersen. Det spesielle med de «nye» Anton-butikkene er at merkevarene har fått en shop-in-shop-løsning som er laget på Antons premisser og ser like ut i alle butikkene. Den nye Johaug-kolleksjonen har naturlig nok fått en sentral plass i butikken.

 

 

 

 

KLARE: Klare til å ta imot kundene. FOTO: MORTEN DAHL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KASSA: Det var mer enn nok å gjøre for de som sto i kassa. FOTO: MORTEN DAHL

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy