Jan Erik Narvestad starter for seg selv. Har etablert JEN Sports as.

Jan Erik Narvestad starter for seg selv. Har etablert JEN Sports as.

Jan Erik Narvestad starter for seg selv

Jan Erik Narvestad er igjen klar for å bygge opp nok et sportsmerke i Norge. Denne gangen skal han løfte opp det italienske friluftsmerket Montura.

Montura eies av italieneren Roberto Giordani som har drevet selskapet i over 35 år. Selskapet leverer tekniske sportsklær og fottøy, i mange kategorier innen topptur, fjellklatring og friluftsaktiviteter.

Montura har ønske om å komme inn på det Skandinaviske markedet. Narvestad som selv har testet mange av produktene, og har stor tro på samarbeidet med den aktive eieren.
-Jeg skal jobbe mot enkeltkunder i Norge og Sverige, og bistå denne italienske merkevaren med å få fotfeste i markedet, sier han.

Bilde fra montura.it
Den italienske eieren ønsket en representant i markedet som kan sørge for at merkevaren ikke blir overkjørt.

-Vi er ikke ute etter å ha størst mulig omsetning, men ønsker å bygge denne merkevaren sakte men sikkert. Dette er ikke et merke som skal selges overalt til lave priser, sier Narvestad. Montura er en merkevare med høy kvalitet.

Byggmester

Narvestad kommer fra Ultimate Nordic der han blant mye annet, i sin tid var mannen som bygget opp Alpina og Crispi i Norge.
Etter nærmere 38 år i en bransje og et selskap i vekst, ønsket han en friere arbeidssituasjon.

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy