TIL DEBATT: Löplabbets daglige leder, Tor Fauske, er en av tre fra bransjen som stiller til paneldebatt om løping under et seminar regi av Runner’s World 27. november. FOTO: MORTEN DAHL

TIL DEBATT: Löplabbets daglige leder, Tor Fauske, er en av tre fra bransjen som stiller til paneldebatt om løping under et seminar regi av Runner’s World 27. november. FOTO: MORTEN DAHL

Inviterer til bransjeseminar om løping

27. november inviterer Runner’s World til seminar OM løping og trendene rundt denne formen for fysisk aktivitet. Flere fra bransjen skal delta på seminaret.

Seminaret skal foregå på Bislett stadion, og ansvarlig redaktør i Runner’s World, Eivind Bye, forteller at man ønsker å skape et bransjetreff der hele løpebransjen kan samles.

- Vi har fått mange positive tilbakemeldinger fra bransjen på at vi ønsker å dra i gang dette, og vi gleder oss til dette seminaret, sier Bye.

 

Bransjen stiller

Fra sportsbransjen stiller daglig leder i Löplabbet, Tor Fauske, markedsdirektør i Gresvig, Kjetil Hans Løken og administrerende direktør i Sportsbransjen AS, Bård Kristiansen, til paneldebatt om strategivalg for spesialbutikker, nettbutikker og butikkjeder.

I tillegg vil Jack Waitz og daglig leder i Danske Bank Oslo Maraton, Tony Isaksen, holde en innledning om løpingens utvikling i Norge: Hvem er det som løper, hvorfor løper vi og hvorfor deltar vi i konkurranser er temaer disse to vil komme innom.

 

Nye løpstall

Nylig løpefrelst og blogger på runnersworld.no, Thomas Stordalen, skal fortelle om hva riktig utstyr har betydd for ham til å bli en ivrig løper.

På seminaret skal Eivind Bye også presentere Runner’s World rykende ferske globale undersøkelse om løping, i tillegg til magasinets egne norske undersøkelse.

Du kan finne mer om seminaret ved å gå inn på Runner's World Norge hjemmeside.

Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy