EFFEKTIV HANDEL: RFID er en av de metodene for effektiv drift i sportsbransjen som skal diskuteres på seminaret 5. mars i Oslo.

EFFEKTIV HANDEL: RFID er en av de metodene for effektiv drift i sportsbransjen som skal diskuteres på seminaret 5. mars i Oslo.

Effektivt seminar

Hvordan drive mest mulig effektivt? Det er noe av det som man skal prøve å finne svar på under et seminar i Oslo 5. mars. Sportsbransjen AS er en av medarrangørene til seminaret.

Seminaret er for både, sports-, sko- og tekstilbransjen og fra sportsbransjen deltar representanter fra adidas og Gresvig – i tillegg til Moods Of Norway. RFID, effektive bransjeløsninger, operativ bruk av Business Intelligence (BI) og gevinster ved utveksling av masterdata og bruk av EDI er noe av det som skal tas opp.

 

Siste innovasjoner

- Det norske folks handlevaner endres. Stadig flere handler på nett, og mange bruker også en kombinasjon av nett og butikk. Flere aktører satser mer på egne brandstores. Dette seminaret setter fokus på hvordan en butikk/kjede eller leverandør kan ta i bruk de siste innovasjonene for å tilpasse seg den nye hverdagen, sier administrerende direktør Bård Kristiansen i Sportsbransjen AS.

Kristiansen sier at seminaret vil være nyttig for veldig mange i bransjen.

- Det er viktig å henge med i utviklingen, om vi skal lykkes også i morgendagens konkurranse. Denne type faglig påfyll kan gi aktørene i sportsbransjen viktig kunnskap og inspirasjon. Dette er også bakgrunnen for at Sportsbransjen AS er med å arrangere et slikt seminar.

 

Gratis

For alle som jobber i Sportsbransjen er seminaret gratis.  Det finner sted på KS Agenda- og konferansesenter 5. mars i Oslo.

 

Tilbake
 

Skogstad satser ytterligere i Lom

 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy
 
AI-forordningen og unntak for høyrisikosystemer