SPONSOR: Bula er en av sponsorene på den tredje filmen i «Nuit De La Glisse – Don’t Crack Under Pressure»-serien. Filmen hadde verdenspremiere i Oslo torsdag. Surfing og standup-paddling var to av aktivitetene i filmen.

SPONSOR: Bula er en av sponsorene på den tredje filmen i «Nuit De La Glisse – Don’t Crack Under Pressure»-serien. Filmen hadde verdenspremiere i Oslo torsdag. Surfing og standup-paddling var to av aktivitetene i filmen.

Bula sponser ekstremsport-film

Torsdag hadde den tredje filmen i serien «Nuit De La Glisse - Don’t Crack Under Pressure» verdenspremiere. Det skjedde på Colosseum kino med Bula som en av sponsorene. Etter filmen inviterte Bula til afterparty.

Nuite de la Glisse er en serie filmer om ekstremsport regissert av franske Thierry Donard. Han var til stedet på verdenspremieren på Colosseum kino torsdag, sammen med et par av utøverne som er med i filmen. Filmen presenterer frikjøring, surfing,standup-paddling, kiting, downhill-sykling, dykking og basehopping med «flaggermusdrakt» fra hele verden. Denne gang var Sunnmørsalpene en av destinasjonene, og det var svært god Norges-reklame som ble presentert.

- Riktig målgruppe og film
- I og med at Active Brands nå fra 2017, eier merkevaren Bula, og dermed distribusjonen i hele Europa og Russland var det naturlig og se på et samarbeid med en part på som og jobber i hele Europa. Filmen blir vist over hele Europa og spesielt mange visninger blir i de områdene som vi satser stort på. Frankrike, Østerrike, Sveits og Tyskland – foruten det selvfølgelige fokuset vi har på Norge, Sverige og ikke minst Finland, sier Matilda Guillemot. Hun er markedsansvarlig for Bula hos Active Brands.
Guillemot forteller at det var i februar i år at Bula å gå in og sponse filmen «Nuit De La Glisse – Don´t Crack under Pressure 3». Bakgrunnen for dette er at Bula i mange år har knyttet seg opp mot ekstremsport og spesielt ekstremsportveko på Voss. 
PÅ PREMIERE: 50 ansatte fra Active Brands var til stedet på verdenspremien på Colosseum kino torsdag. Active Brands har ansvaret for Bula i Europa. FOTO: MORTEN DAHL



50 på verdenspremieren
- Bula er en merkevare som har mottoet Living the good life og det er nettopp det mange som driver med ekstremsport gjør. Mange utøvere ofrer en vanlig 9 til 5-jobb for å kunne forfølge drømmen sin og leve livet. Dette er i tråd med merkevaren Bula, sier Guillemot.

På verdenspremieren torsdag var det 50 ansatte fra Active Brands som så filmen og selvsagt etterpå deltok i afterparty på Bjørungs. I tillegg hadde Active Brands invitert en rekke andre fra bransjen på premierevisningen.


Tilbake
 

Alfa puster nytt liv i brukte sko

 
Skogstad satser ytterligere i Lom
 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy