Mammut-gruppen har 10 datterselskap som har ansvar for nærmere 40 land verden over. I tillegg kommer landene hvor Mammut har distributører, så til sammen var det 55 land som hadde mulighet til å bli kårets årets salgsteam. Men nok en gang er det altså teamet på Alna i Oslo som kan titulere seg det beste salgsteamet i Mammut-verdenen.
I 2015 vokste omsetningen for Mammuts produkter i Norge med 40 prosent – mot 20 prosent året før. I år ser det ut til at veksten blir på 30-35 prosent.
- Men det er kun i Norge. I Sverige, som vi også har ansvaret for, hadde vi en meget hyggelig utvikling i årene 2012 til 2014 med en tredobling. I fjor hadde vi et skjær i sjøen, men i år vil vi vokse med 25 til 30 prosent i Sverige. Jeg er svært godt fornøyd med hvordan vi presterer i både Norge og Sverige, sier Kjellèn.
Les mer i nyeste utgave av SPORT – nr 8 – som er ute i disse dager.