STØRST: «It’s a big world. Go run it» er Asics' største og mest ambisiøse kampanje så langt.

STØRST: «It’s a big world. Go run it» er Asics' største og mest ambisiøse kampanje så langt.

Asics med sin største kampanje noensinne

Asics lanserte torsdag sin globale markedsføringskampanje for 2015, “It’s a big world. Go run it.” Den er laget for å inspirere mennesker i alle aldre og med alle evner, til å utfordre sine egne grenser, utforske nye territorier og oppdage varierte måter å løpe på.

”It’s a big world. Go run it” er en inspirerende tv reklame. som vil bli sendt globalt under store idrettsarrangementer. I tillegg til dette, vil det være en 90 sekunder lang digital versjon, og versjoner på print, utendørs, online og i butikk, samt fysiske motivatorer tilstede på maraton verden rundt. Denne 201- kampanjen er Asics sin mest ambisiøse kampanje hittil.

I alle aldre

TV-reklamen viser løpere i alle aldere, med alle evner og kulturer som utfordrer seg selv i bygater, på landeveier, i skogsterreng, snø, is, og fjell – for å demonstrere mangfoldigheten for løping og Asics’ brede utvalg av topp utstyr.

Reklamen starter med en løper som finner et bukkehorn på en øde landevei. Når han blåser i hornet, høres en alarmerende lyd gjennom gatene. Flere og flere løpere, fra alle deler av verden, dukker opp fra gater, ørkener, fjell og terreng, og samles i løpe grupper. Når de mangfoldige løperne ser hva de har prestert ved å nå toppen av et gigantisk og mystisk fjell, høres lyden av et annet bukkehorn gjennom luften som kaller dem til en ny utfordring.

New Zealand

TV-reklamen er en feiring av verdens løpegrupper, som sammen med ASICS bringer alle typer løpere sammen og oppfordrer dem til å presse sine grenser og oppnå sine mål.

Reklamen er spilt inn på New Zealand, og inneholder en rekke idrettsutøvere sponset av Asics, inkludert triatlet Gwen Jorgensen (USA), 100 m- og 400m-løper Queen Harrison (USA), 800 m-løper Ryan Martin (USA), elitetrener og fitnessatlet Rosario Rios-Aguilar (USA), og elite terreng-løpere Sissi Cussot (Frankrike) og Genis Zapater (Spania), sammen med ekte løpeentusiaster.

Som en del av kampanjen vil også 15 kortfilmer bli lansert i løpet av året, hvor utøvere sponset av Asics forteller om deres trening, rutiner og dietter.

Tilbake
 

Skogstad satser ytterligere i Lom

 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy
 
AI-forordningen og unntak for høyrisikosystemer