POPUP-BUTIKK: Salgsansvarlig for The North Face i Norge, Ander Corwin Bristøl, foran lokalene på Eger Shoppingsenter der merkevaren åpner popup-butikk sammen med adidas og Lululemon mandag. FOTO: MORTEN DAHL

POPUP-BUTIKK: Salgsansvarlig for The North Face i Norge, Ander Corwin Bristøl, foran lokalene på Eger Shoppingsenter der merkevaren åpner popup-butikk sammen med adidas og Lululemon mandag. FOTO: MORTEN DAHL

Åpner pop-up butikk på Eger

Mandag åpner The North Face, adidas og Lululemon en felles popup-butikk på Eger i Oslo. Det er den nye storsatsingen Juice som står bak popup-butikken.

- Ved å investere så mye sammen Juice nå, setter vi standarden for hvordan The North Face skal fremstå i Norge fremover, sier salgsansvarlig for The North Face i Norge, Anders Corwin Bristøl. Det totale butikkarealet på gateplan i Eger Shoppingsenter er på 200 kvadratmeter, og de tre merkevarene The North Face, adidas og Lululemon deler opp arealet i tre omtrent like store deler, slik at hvert merke får sin egen popup-butikk.


Blir proft


- Da Juice, som nylig åpnet egen butikk i Eger Shoppingsenter, tok kontakt, tenkte vi at dette er noe vi vil være med på. Vi kommer til å lansere den nye eksklusive Summit-kolleksjonen samtidig som vi åpner butikken på mandag. Vi legger ned store ressurser på å gjøre dette på en svært god måte, sier Corwin Bristøl hos The North Face. Summit-kolleksjonen som presenteres består i år kun av seks styles for kvinner og seks styles for herrer, og det er kun 120 butikker i Europa som har denne kolleksjonen. I tillegg til popup-butikken på Eger vil også en annen butikk kunne tilby kolleksjonen i Norge.

- Vi vet at dette blir profesjonelt når det er Juice som står bak driften av denne felles popup-butikken. Vi hadde ikke valgt å satse så mye på dette hvis vi ikke var sikre på det, sier han, og legger til at det i skrivende stund er usikkert hvor lenge butikken vil være oppe og gå. Han sier det er viktig at både butikk og produkter skal framstå premium.

- Men i alle fall noen måneder, sier Corwin Bristøl.

 

Planer om concept store

- Er dette første steg i å åpne en egen concept store i Oslo?

- Ja, på sikt har vi egne concept stores i tankene, men vårt fokus nå er å samarbeide nært med og investere i de beste sportsbutikkene i Norge. Dette er første steg i så henseende, svarer The North Face-sjefen i Norge.

Tilbake
 

Skogstad satser ytterligere i Lom

 
Craft Sportswear lanserte kolleksjonen til Norges olympiske og paralympiske tropp
 
Nye EU-krav til selskapsstyring og ESG-rapportering
 
Sportsbransjen gjør det enklere å reparere turtøy
 
AI-forordningen og unntak for høyrisikosystemer